Aici este de fapt „greutatea” unei reclame, poti face acest lucru apeland la o agentie web ! Ori incepi sa te informezi si poti sa devi expert in a creea propria ta reclama . Dar sa o luam cu inceputul , reclama spune despre produsul tau nu neaparat ceea ce vrei tu ci mai degraba ce are produsul asa de important de apetisant pentru cumparatorii potentiali !
Asta inseamna ca trebuie sa identifici 2 aspecte foarte importante , unul intern si unul extern. Cel intern tine de natura produsului. Ce nevoie ar satisface aceste produs cumparatorului potential si calitatile si caracteristicile sale fata de celelalte produse ? Aceasta nevoie prezenta si exprimata clar trebuie prezentata in reclama pentru ca el deschide cumparatorului necesitatea de a il cumpara!
Aspectul exterior tine de identificarea pietei, unde acest produs poate fi plasat, dar si de profilul potentialilor cumparatori. Profilul tebuie analizat cu atentie pentru ca in functie de el realizam acestav reclama.
Sa presupunem ca site-ul nostru este un magazin on line ce vinde articole sportive, si, nu un magazin general de vanzari articole sportive ci vinde numai intr-un domeniu specializat al snowboard-ului – placi de snowboard, „boots” , echipament individual ,pantaloni, geci, ochelari, casti etc. Vom avea un profil al unui cumparator tanar ,i diferit celui care foloseste ski-ul .Avand o nisa de piata destul de ingusta poate constituii un avantaj .
Cautam sa atragem tinerii prin toate mijloacele posibile stiind ce-si doresc si modul lor de viata ,unde isi pierd timpul ! Vom incerca sa fim prezenti cu reclama noastra acolo! O idee este de a plasa reclama noastra pe facebook ,sau pe site-urile de profil ce corespund profilului clientului nostru ,sau pe diferite magazine de gadget-uri, telefoane, mp3-uri.
Brosura pliantul trebuie sa corespun da afinitatilor sale coloristice si pasiunilor sale.