Practica a dovedit ca este destul de simplu si fara costuri la inceput pentru orcine dar pe masura ce doresti mai mult si intr-o unitate de timp mai mica lucrurile se complica si ar trebui sa apelezi la specialisti ! Ce trebuie sa stii pentru inceput ?! Ca trebuie sa identifici ce nevoie de cumparare creeaza clientului vizat de tine produsul tau !
Abraham Maslow a creat o piramida a nevoilor umane de baza , el a spus ca fiecare om civilizat are dorinta de a-si satisface nevoile necesare convetuirii in societate alaturi de ceilalti semeni. Piramida este figurata cu nevoile fiziologice la baza iar in varf fiind nevoia de realizare .
Fiziologice -nevoia fiziologica de : foame, sete, adăpost, haine şi sex.
Siguranţă – nevoia umană de : securitate fizica, emotionala si financiara.
Sociala (afilierea) – nevoia umană: de iubire, afectiune, companie şi de acceptare.
De sine (stima de sine) – nevoia umană de : realizare, recunoaştere, atenţie şi respect.
De realizare – nevoia umană de a ajunge la întregul lor potenţial
Sa nu uitam ca toate aceste nevoi au la baza emotiile ce creeaza impulsuri ce alcatuiesc dorinta de a satisface nevoia! Daca in titlul unei mesaj publicitar il atentionezi printr-o interogatie cu „atingerea” usoara aunei stari emotionale prezente, atunci ai captat atentia acelui vizitator !
Simti ca esti tot mai obosit zi de zi ? Da !? Avem solutia pentru tine ! MAxMinerals ! Solutia completa a nevoilor tale! VEi fi mai plin de ENERGIE !
Nu uitati de calitatea editarii ,ce fonturi alegeti , bolduirea , culoarea si spatiul dintre cuvinte este foarte importanta.